ترک سیگار با طعم های میوه ها و خیلی راحت

همه افراد سیگاری میخواهند به آسان ترین روش اقدام به ترک سیگار کنند و روش های مختلف را امتحان میکنند. اما استفاده از دستگاه ویپ اسموک برای ترک سیگار به دلیل طعم میوه ای که دارد به راحتی به شیگاری ها کمک میکند سیگار را کنار بگذارند. کافیست برای ترک سیگار یکی از این دستگاه ها را خرید کرده و در مدت کوتاهی سیگار را ترک کنید.

افرادی که روزانه مصرف زیاد سیگاری مانند 12 تا 20 نخ دارند به راحتی با این اسموک الکتریکی ها یا همان قلیون شارژی میتوانند مصرف خود را در روزهای نخست به 2 تا 3 عدد کاهش دهند که میتوان گفت حدود %90 درصد از مصرف سیگار خود کاسته اند.

ترک سیگار آسان با طعم های مختلف میوه ای

اگر میخواهید سیگار را خیلی سریع ترک کنید میتوانید از الکترواسموک استفاده کنید. دقت کنید که خرید ویپ با الکترواسموک تفاوت دارد و ویپ ها تقریبا مشابه به قلیان بوده و دود زیادی تولید میکنند اما الکترواسموک تقریبا مشابه همان سیگار است که بتوان سیگار را با آن کنار گذاشت.

همچنین اندازه و ابعاد این سیگارهای شارژی تقریبا کمی از خود سیگار بزرگتر است و به راحتی میتوان آن را درون جیب شلوار یا کت جای داد. افراد سیگاری هر زمان که خواستند سیگار بکشند میتوانند از این استفاده کنند و پس از مدتی کوتاه از سیگار متنفر میشوند.

دستگاه ترک سیگار قلمی

دستگاه ترک سیگار قلمی

چرا باید خیلی سریع اقدام به ترک سیگار کرد؟

اغلب افراد از سنین جوانی شروع به سیگار کشیدن میکنند و تا سالها آن را ادامه میدهند، کمی که سن آنها بالاتر رفت متوجه عوارض مصرف سیگار میشوند و به دنبال روش هایی برای ترک سیگار هستند. هرچه که سالهای اعتیاد به سیگار طولانی تر شود ترک آن نیز دشوارتر است. از طرفی هم عوارضی که بر روی بدن ایجاد میشود به واسطه این مصرف طولانی بیشتر میگردد و به همین دلیل است که اگر شما هم سیگاری هستید خیلی سریع باید اقدام به ترک آن کنید. حتی ترک 10 روز زودتر سیگار میتواند ترک آن را کمی آسان تر و همچنین عوارض آن را کمتر کند.

این دستگاه های ویپ نیز به دلیل طعم های میوه ای که دارند کسی که میخواهد سیگار را ترک کند راحتتر میتواند از آن استفاده کرده و اقدام به کنار گذاشتن سیگار نمایید.

اگر شما هم از جمله اشخاصی هستید که اغلب روش های ترک سیگار مانند استفاده از آدامس ترک سیگار و یا دیگر روش های مشاوره های و… را تست کرده اید اما تنها چند روز توانسته اید سیگار را کنار بگذارید میتوانید با مدتی استفاده از این نوع دستگاه الکترونیک اسموک نیز به دلیل حذف انواع سمومی که توسط سیگار تولید میشود تا حدودی سلامتی خود و مخصوصا ریه ها را باز یابید و به دنبال آن متوجه تاثیرات مخرب سیگار میشوید که همین عامل خود باعث میشود از سیگار به شدت متنفر شوید.

ترک سیگار میوه ای آدامسی

آدامس های ترک سیگار ممکن است دارای طعم های مختلف میوه ای باشند ولی مایع همراه این ویپ اسموک که به جویس معروف است نیز دارای طعم های مختلفی است که بتوانید راحتتر سیگار را ترک کنید. همچنین طرز استفاده از انها راحت است و به دلیل باتری داخلی شارژی آن هزینه نگهداری آن بسیار پایین است و در صورت استفاده صحیح تنها نیاز به تهیه مایع اضافی آن میباشد و میتوانید طعم آن را در مزه های مختلف و با قیمت ارزان به راحتی تهیه کنید.

مشاور ترک سیگار :

اگر برای مدت طولانی است که سیگار میکشید و هر روشی را رای ترک آن امتحان کرده اید و به طور دائم نتوانسته اید آن را کنار بگذارید پیشنهاد ما مراجعه به مراکز مشاوره ترک اعتیاد و ترک سیگار است. ترک سیگار مانند اعتیاد به مواد دیگر خطرناک و دشوار نیست اما باز هم کنار گذاشتن آن برای بسیاری دشوار است و به این افدار پیشنهاد میشود به مراکز مشاوره ترک سیگار مراجعه کنند تا بتوانند با کمک روش های درمانی و حتی در پاره ای مواقع استفاده از دارو و یا حتی ویپ سیگار را کنار بگذارند.

اگر همزمان همراه با سیگار به دیگر مواد دخانی اعتیاد دارید ترک آن بسیار دشوار است و برای کنار گذاشتن آنها پیشنهاد میشود به مشاور ترک اعتیاد معتبر مراجعه کنید. این مراکز به روش های درمانی مختلف اقدام به درمان بیماران میکنند و در پاره مواقع طول درمان طولانی بوده و حتی به چند ماه هم برای ترک و پاکسازی بیمار می انجامد.