اجزای ویپ اسموک

اجزای ویپ اسموک

ویپ اسموک از چه اجزایی تشکیل شده است؟

دستگاه های ترک سیگار ویپ از اجزای خیلی ساده تشکیل شده اند که در این مطلب به توضیحاتی درباره آن خواهیم پرداخت و این توضیحات ساده میتواند در صورت خرابی دستگاه به شما کمک کند که آن را به حالت اول برگردانید.

یکی از اجزای مهم ویپ اسموک مخزن آن است که در این مطلب اشاره ای به آن نخواهیم کرد، ولی به توضیح قسمت مهمتر شامل مخزن شارژ باطری و شاسی و المنت آن خواهیم پرداخت. همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید قسمت باطری و شاسی را از محفظه آن بیرون کشیده ایم. این قسمت شامل باطری دستگاه، مدارها، کلید، و قسمت المنت می باشد. برخی از افراد در زمان استفاده از ویپ اسموک کلید آن را به شدت فشار میدهند که باعث خرابی شاسی خواهد شد و تنها راه تعمیر آن عوض کردن شاسی است. قسمت المنت دستگاه تقریبا مقاوم بوده و خراب نخواهد شد. قسمت مدارات زیر کلید در صورتی که کلید را زیاد فشار دهید ممکن است آسیب ببینند.

http://electronic-hookah.ir/wp-content/uploads/2018/02/weep-smoke.jpg

و اما باطری دستگاه ویپ، همانطور که در تصویر مشخص است باطری دستگاه هیچ مارک خاصی ندارد و شبیه به باطری های اینترنال ساخته و بر روی دستگاه نصب شده است. در صورت عدم استفاده از الکترواسموک در مدت طولانی، باطری سولفاته خواهد شد که نیاز به تعویض باطری می باشد. اما با کارکردن دستگاه و شارژ و دی شارژ شدن از خرابی باطری جلوگیری خواهد شد.

معمولا قسمت باطری به صورت مجزا شامل محفظه کامل و شاسی و مدارات را میتوان به راحتی پیدا و خرید کرد. اما پیدا کردن اجزا به صورت جداگانه مقداری سخت است. باطری این دستگاه ویپ چندان بزرگ نبوده و مناسب با دستگاه ساخته شده است تا علاوه بر پاسخگویی مناسب به مصرف کننده دستگاه چندان سنگین نباشد.