معرفی اسپری اونتوس با رایحه ای مشابه جویس های قلیان شارژی

ادکلن و اسپری Aventus محصول شرکت Creed است و یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین ادکلن های جهانی است. این ادکلن از گروه عطرهای چوبی و مرکباتی است. بوی آن با توجه به نت های آن شامل گریپ فروت، آناناس، برگ گواوا، شمعدانی، خس خس، وتیور، مشک و دارچین است. این ترکیبات با هم ترکیب شده اند تا بویی سرشار از انرژی، خنکی و شیک را به کاربر بدهد. طراحی زیبا و منحصر به فرد شیشه این ادکلن، همچنین به نظر برخی از مشتریان ارزش خرید آن را افزایش می دهد. به طور کلی، اسپری Aventus برای استفاده در رویدادهای خاص و موقعیت های رسمی مناسب است.

اسپری اونتوس

 

برخی طعم هایی که در قلیان های شارژی استفاده میشود:

یکی از طعم های معروف و محبوب در بین جویس ها طعم دو سیب و طعم ادکلن ها است، ادکلن هایی مانند اونتوس نیز دارای رایحه ای خاص هستند که اگر چند پیف از آن به لباس خود زده باشید در زمان قلیان کشیدن و همزمانی با رایحه و طعم قلیان ترکیبی خاص را ایجاد میکند.

ویپ چیست و چه کسانی برای ترک سیگار میتوانند از الکترو اسموک یا ویپ استفاده کنند؟

ویپ یا دستگاه بخور بادامی، دستگاهی است برای تنفس مایعاتی الکترونیکی یا همان e-liquid، که با گرم کردن مایعات تأثیر میگذارد. این دستگاه‌ها شامل یک بخارساز (Atomizer)، باتری و یک تکه منبع تغذیه به نام کویل (coil) هستند.

در فرآیند استفاده از دستگاه ویپ، ابتدا کویل سرد است و با فشار دادن دکمه روشن و خاموش روی باتری، کویل گرم می‌شود. سپس مایعات e-liquid که شامل مخلوطی از مواد شیمیایی و طعم دهنده‌ها است، به داخل بخار ساز ریخته می‌شود. در داخل بخارساز، مایعات در معرض کویل گرم قرار دارد و در نتیجه، مایع تبدیل به بخار می‌شود. بعد از تشکیل بخار، فرد بدون سوختن ترکیبات موجود در دخانیات تنفس می‌کند.

ویپ برای کاهش نیکوتین و جایگزینی دخانیات سنتی و تنفسی صاف بدون دود استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها در انواع و اشکال مختلفی و با طعم دهی های مختلف در بازار موجود است. انتخاب دستگاه و عارضه ها و همچنین میزان نیکوتین و ترکیبات دیگر در مایعات بستگی به سلیقه شخص و نیازهای او دارد. به دلیل آنکه برخی از ترکیبات موجود در مایعات این دستگاههای الکترونیکی ممکن است برای سلامتی مضر باشد، استفاده از ویپ در بسیاری از کشورها تنها محدود به اقلیت کوچکی از افراد است که قبلاً سیگار مصرف می‌کردند.

اسپری اونتوس اصلی

رایحه و طعم مایع اونتوس

تفاوت ویپ های مختلف با هم:

ویپ ها دارای مدل های مختلفی هستند که بیشترین و معمولترین تفاوت آنها در باتری داخلی آنها است. ویپ های گران قیمتتر معمولا باتری هایی با آمپر بالاتر و همچنین حجم بزرگتر هستند که نیاز به شارژ های مکرر را کاهش میدهد. اما ویپ های کوچکتر یا پادها نیز این مزیت را ندارند.

برخی پادها یک بار مصرف بوده و پس از تعداد معینی کام گرفتن باید تعویض شوند. هرچند که پادها طرفداران زیادی دارند اما هزینه کردن برای آنها بیهوده است چراکه نه شارژ میشوند و نه مایع درون آنها قابل شارژ شدن و یا تعویض طعم است.

تعدادی از مدل های مختلف ویپ شامل دستگاه های سیستم فشار مثبت (positive pressure devices)، دستگاه های تنفس به همراه فشار (pressure-based devices)، دستگاه های تنفس به صورت دستی (handheld devices)، دستگاه های تخلیه دهنده بخار (vapor discharger devices) و دستگاه های تخلیه دهنده بخار با سیستم تهویه مطبوع (HVAC-integrated vapor discharger devices) می باشند.

همچنین ویپ ها در طیف گسترده ای از اندازه ها، ظاهر ها و طرح های مختلف از جمله قلم های ویپ (vape pens)، باکس مد دستی (box mod handheld devices) و دستگاه های جیبی قلمی (pocket-sized devices) در دسترس هستند. در هر صورت، هر دستگاه ویپ شامل مخلوطی از مایعات چند عنصری، با طعم دهی های مختلف نیز می باشد که ممکن است در انتخاب دستگاه ویپ مناسب برای نیاز و سلیقه شما راهگشای بسیاری باشد.