الکترو اسموک

الکترواسموک

خرید دستگاه الکترواسموک

این دستگاه الکترواسموک که از آن به عنوان دستگاه ترک سیگار و قلیان شارژی جیبی استفانه ای هم یاد میشود یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار برای ترک سیگار و قلیان شارژی بوده که داراب باطری داخلی قوی است. و همچنین به همراه شارژر دستگاه و روغن آن عرضه میگردد.

روغن همراه این دستگاه در طعم های مختلف موجود می باشد که یک عدد به عنوان اشانتیون به همراه دستگاه سیگارالکترونیکی عرضه میگردد. ارسال رنگ و طرح به صورت کاملا رندوم می باشد. دستگاه الکترواسموک دارای بیست و چهار ساعت مهلت تست بوده و در صورتی که اشکالی در دستگاه ترک سیگار قلیان جیبی همراه وجود داشت به صورت رایگان برای شما تعویض خواهد شد.

افرادی که از سیگار استفاده میکنند میتواند با کمک این دستگاه به راحتی سیگار را ترک کرده و همچنین افرادی که از قلیان های شارژی و یا زغالی استفاده میکنند میتوانند با کمک این دستگاه الکترونیکی اقدام به ترک آن نمایند. الکترواسموک ها در انواع مختلفی وجود دارند، اما این نوع بهترین الکترواسموک بوده و همچنین دارای باطری داخلی برای شارژ می باشد که یک عدد شارژر به همراه دستگاه موجود است و میتوان به راحتی آن را از طریق شارژر گویشی و یا هر پورت یو اس بی شارژ کنید.

قیمت فقط: ۴۶۰۰۰ هزارتومان
خرید و مشاهده تصاویر بیشتر… ( کلیک کنید )

http://electronic-hookah.ir/wp-content/uploads/2017/07/buy1.jpg